Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Cocobird

 

1. Informacje o Sklepie internetowym:

1.1. Właścicielem sklepu internetowego jest:

CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna

ul. Juliusza Słowackiego 4a, 34-120 Andrychów

NIP : 551 261 60 72

Dane do kontaktu :

tel: 796 759 010

 

e-mail : cmlikeabird@gmail.com

firma  (zwanego  dalej Sklepem / Sprzedającym) :

1.2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

1.3. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Klientem.

1.4. Klient, zamawiając towary przy pomocy strony internetowej www.minkycm.pl , przystępuje do zawarcia umowy sprzedaży (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) między  a CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna a  Klientem.

 

2. Definicje :

2.1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zawarcia umowy ze Sprzedającym w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, to jest w celu zaspokojenia potrzeb własnych (konsument).

2.2. Sprzedający – strona dokonująca sprzedaży przez Sklep

2.3. Sklep - Sklep internetowy działający pod adresem www.minkycm.pl prowadzący wyłącznie konsumencką sprzedaż produktów na rzecz Klientów będących konsumentami.

 

3. Charakterystyka sprzedawanych produktów :

3.1. Produkty sprzedawane w naszym sklepie to produkty wyłącznie naszego autorstwa.

3.2. Produkty te są nowe oryginalnie zapakowane .

3.3. Bezpośrednio od Producenta, którym jest firma CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna.

3.4. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.

3.5. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w naszym sklepie internetowym www.minkycm.pl  wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w naszym sklepie.  

4.   Rejestracja na stronie minkycm.pl :

4.1. Zamawiania towaru ( zakup ) dostępny jest zarówno  dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników jak i dla klientów jednorazowych.

4.2. Rejestracja Kupującego polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie internetowej Sklepu, danych niezbędnych do realizacji zamówień.

4.3. W wyniku przeprowadzonej rejestracji, Kupującemu przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu.

4.4. Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. Hasło należy zachować w poufności.

4.5. Zmiany dotyczące profilu klienta w sklepie internetowym:
a.) klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
b.) jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, klient może zaakceptować lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są
możliwe.
c.) Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie usunięcia
konta w każdym czasie.
d.) Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według
dotychczasowych postanowień Regulaminu.

5.  Sposoby Płatności :

5.1. W naszym Sklepie istnieje kilka możliwości płatności za zakupiony towar :

a)        przelew bankowy tradycyjny : należność za towar oraz przesyłkę zostanie przelana na rachunek bankowy Sprzedającego.

Numer konta bankowego podany jest  w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w każdym szablonie aukcji.

b)        Za pomocą systemu płatności online dotpay.pl

c)        Płatność osobista gotówką – w siedzibie firmy

d)        Płatność kurierowi przy odbiorze paczki – za pobraniem.

 

Dane do wpłaty :

CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna

ul. Juliusza Słowackiego 4a

34-120 Andrychów

Bank PKO SA

57 1020 1433 0000 1202 0116 4375

Tytułem : nr. Zamówienia

5.2. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem systemu płatności online  oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie.

Klient ma 7 dni od złożenia zamówienia na dokonanie płatności !!!

6 .Realizacja i wysyłka zamówienia :

6.1. Zamówienia towarów można dokonywać za pośrednictwem sklepu internetowego minkycm.pl .

Zasady składania zamówień:

a) Założyć darmowe konto w sklepie - Składanie Zamówień możliwe jest również bez uprzedniej rejestracji konta w Witrynie;
b) Wybrać przedmiot będący przedmiotem zamówienia oraz nacisnąć przycisk do koszyka;

c) Po wyborze produktów w koszyku należy wybrać sposób płatności oraz sposób dostawy towarów. Następnie nacisnąć przycisk ,, Zamawiam";

d) Zalogować się na swoje konto lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
e) W zależności od wybranego sposobu złożenia zamówienia :
-Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez
wpisanie danych odbiorcy oraz danych dostawy towarów, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

- zamówienie przez zalogowanego klienta - formularz zostanie automatycznie wypełniony danymi podanymi wcześniej przez klienta,

wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia;
f). kliknąć przycisk ,,Podsumowanie” oraz potwierdzić zamówienie,
klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
g). zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie

Składane w sklepie Zamówienia nie podlegają łączeniu, w szczególności poprzez łączenie w ramach jednej wysyłki odrębnych zamówień.

6.2. Brak Towaru :

a.) Gdy w asortymencie Firmy zabraknie produktów objętych zamówieniem Klienta a zamówienie ich u dostawców będzie niemożliwe w okresie czasu w jaki firma gwarantuje na realizację zamówienia , Sklep internetowy cmlikeabird.pl poinformuje o tym Klienta e-mailowo. W odpowiedzi klient zostanie poproszony o podjęcie decyzji odnośnie zmiany zamówienia.

b.) Jeśli zamówienie zostanie podzielone z powodu braku produktów, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych zamówień powstałych w wyniku podzielenia zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.

Sklep cmlikeabird.pl w przypadku braku towaru na magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta zastrzega sobie możliwość do odstąpienia od realizacji umowy w terminie do 30 dni , począwszy od daty zawarcia umowy z Klientem.

6.3. Realizacja zamówień :

a)    Wszystkie zamówienia zapłacone przez system płatności online , za pobraniem lub tradycyjnym przelewem ( po okazaniu potwierdzenia przelewu ) – są realizowane od razu .

W chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki, wysyłany jest e-mail o skompletowaniu zamówienia. Klient otrzyma ostatnią wiadomość informującą o statusie zamówienia, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane: wysłane lub odebrane osobiście.

6.4.  Sposoby Dostawy Towarów :

a) Przesyłka Kurierska : koszt: 14 zł (dotyczy wysyłek krajowych)

- paczka dociera zazwyczaj 1-2 dni od daty nadania.

b) Przesyłka Kurierska pobraniowa : koszt: 22 zł (dotyczy wysyłek krajowych)

- paczka dociera zazwyczaj 1-2 dni od daty nadania.

c) Paczkomaty inpost : koszt : 11 zł ( dotyczy wysyłek krajowych)

- paczka dociera zazwyczaj 2-3 dni od daty nadania.

d) Termin doręczenia oraz koszt wysyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie.

Firma CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna zastrzega sobie prawo do:

a)        anulowania zamówień jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony;

b)        odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Do każdego zamówienia Sprzedający dołącza paragon fiskalny lub na życzenie klienta Fakturę Vat.

6.5 Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Zamówione towary w stanie wolnym od wad. Usługodawca prowadzi również sprzedaż towarów z drobnymi wadami, w tak im jednak przypadku informacja o wadzie i jej opis zawarte są każdorazowo w opisie takiego towaru.

Jeżeli chcą Państwo zmienić zamówienie , zrezygnować prosimy o kontakt pod adresem e-mail : cmlikeabird@gmail.com

Gdy klient chce zrezygnować z zamówienia jeszcze nie wysłanego może to zrobić kontaktując się ze sprzedającym pod adresem: cmlikeabird@gmail.com


7.  Nie odebranie paczki przez kupującego :

7.1. Jeżeli kupujący bezpodstawnie odmówi przyjęcia zamówionej , nieuszkodzonej przesyłki zamówiony wcześniej towar wraca z powrotem do Sprzedającego. Klienta natomiast obciążony zostanie wszystkimi kosztami związanymi z odesłaniem paczki z powrotem do nadawcy.

8 . Rezygnacja z zakupionego towaru i wymiana towaru :   

8.1Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru Kupującemu(liczy się od następnego dnia po tym, w którym klient otrzymał produkt). Zwrot towaru powinien zostać zrobiony od razu po otrzymaniu przesyłki , ważne jest aby nie było to później niż terminie 14 (czternaście) dni.

Prawa zwrotu nie mają osoby które zakupiły produkt w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i uzyskały fakturę VAT. Całkowity kosz przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący . ( Za wyjątkiem przesyłek z towarem reklamowanym).

Zwrot kosztów przesyłki:

- sprzedawca zwraca koszt przesyłki w wysokości najniżej możliwej opcji dostępnej w sklepie.

Przykład: Klient zakupił produkt z dostawą kurierską koszt 12 zł. Najniższy możliwy koszt dostawy to 9 zł paczkomat INPOST. Klient zwraca towar a sprzedawca zwraca mu koszt produktu + koszt przesyłki najniższej z możliwych opcji czyli 9 zł.

- koszt przesyłki zwrotnej od kupującego do sprzedawcy ponosi kupujący.

- w przypadku gdy klient zwraca tylko część zakupionego towaru koszt obu przesyłek ponosi kupujący.

 Należność za zwracany towar zostanie Państwu zwrócona w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty doręczenia do Sprzedawcy. Kupujący ma możliwość wymienić zakupiony towar , w ciągu 14 (czternaście) dni od daty kiedy ten towar otrzymał


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

a) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

Jeżeli Konsument skorzystał z prawa odstąpienia od umowy kupna , umowa ta uważana jest za niezawartą . Obie strony umowy zwracają sobie wzajemnie to, co sobie świadczyły.

Towar należy zwrócić na adres poniżej :

CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna
ul. Wiejska 2

34-120 Inwałd

Lokal na 1 piętrze

tel. 880 702 148

                                                        Formularze dostępne są do pobrania : PLIK

 

Formularz zamieszczony powyżej jest jedynie poglądowy. Klient może skorzystać z dowolnego innego formularza.

8.3. Jeżeli Konsument skorzystał  z prawa odstąpienia od umowy kupna , umowa ta uważana jest za niezawartą . Obie strony umowy zwracają sobie wzajemnie to, co sobie świadczyły.

Towar należy zwrócić na adres poniżej :

CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna
ul. Wiejska 2

34-120 Inwałd

Lokal na 1 piętrze

tel. 880 702 148

9 . Towary na zamówienie :

9.1.  Jak napisano powyżej :

,, Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; „

TOWARY ZAMAWIANE NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE KLIENTA NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI WYMIANIE.

10. Warunki Reklamacji :

10. Produkty COCOBIRD są objęte 12 miesięcznym okresem gwarancji, która obowiązuje od dnia otrzymania produktu.  

10.1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji na zasadach Gwarancji lub Rękojmi.

Gwarancja 12 miesięcy :

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 1 (jednego) roku od daty zakupu o ile w ciągu 14 dni od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi

Sprzedającego CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna w formie pisemnej o stwierdzonej niezgodności.

Sprzedawca  CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna  w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji . Nabywca zostanie poinformowany o dalszych postępowaniach; warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji;

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta – Sprzedawca CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna naprawi lub wymieni na pełnowartościowy,  towar odesłany przez konsumenta w ramach reklamacji .

W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Firma CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna zwróci należność za reklamowany towar  w ciągu 14  dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji;

Rękojmia 24 miesiące:

Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od daty dostarczenia towaru.

W zależności od wady produktu firma CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna wymieni, naprawi lub zwróci część kosztów produktu.

10.2. Jeżeli Klient odeśle reklamowaną przesyłkę reklamowaną na adres firmy :

CM Aurelia Cygan Karina Marczyńska spółka jawna
ul. Wiejska 2

34-120 Inwałd

Lokal na 1 piętrze

tel. 880 702 148

10.3.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


I. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są
w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

II. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym
mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z
art. 36 ustawy z dnia15grudnia2000r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą,
korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

10.4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Usługodawca niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę, a także pokryje poniesione przez Klienta koszty dostarczenia wadliwego produktu do Usługodawcy przez wskazanego przez Usługodawcę kuriera, z zastrzeżeniem § 8 ust. 5. Powyższe pozostaje bez wpływu na możliwość domagania się przez Klienta obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy jeżeli wada jest istotna.W przypadku uznania reklamacji za niezasadną, Usługodawca niezwłocznie odeśle towar Klientowi na jego koszt pod adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.

11. Dane Osobowe :

11.1. Składając Zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu. Dane osobowe Klientów, pozyskane w ramach funkcjonowania Sklepu, są przechowywane i przetwarzane dla potrzeb realizacji zamówień. Dane te są przetwarzane wyłącznie przez osoby do tego upoważnione. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie danych osobowych nienależących do niego lub nieprawdziwych.

11.2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.

11.3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

12.  Postanowienia końcowe :

12.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

12.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

12.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

12.4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 STYCZNIA 2014 roku.

12.5.Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem kolejnych zdań. Zmiana wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia na Witrynie informacji o zmianie.Regulaminu oraz powiadomieniu Klientów którzy dokonali Rejestracji o jego zmianie za pośrednictwem wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną. Korzystanie z Konta przez Konsumenta wymaga akceptacji zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Zamówień złożonych Usługodawcy przed jej wejściem w życie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Sklep internetowy Shoper.pl